Sasuto Rasori IV. #5 - Sakura döntése

| 2017. június 4., vasárnap

Ötödik fejezet - Sakura döntése

A két fiú már a Hokage-hivatal bejáratánál volt.

– Sasu? Szerintem az utazással várjuk meg a Sakura ünnepet. Mit gondolsz?

– Nekem jó. Úgysem akarjuk itt hagyni a falut csak így – léptek be.

– Üdv! Mi járatban? – lepődött meg Sakura.

– Gondolkoztunk. Ha nincs ellene kifogásod – kezdte Sasuke.

– … elmennénk egy világnéző körútra – fejezte be Naruto.

– Most vicceltek, ugye? – akadt meg Sakura.

– Nem. Ez komoly – szólt Sasuke. – Arra gondoltunk, hogy elég sok helyen nem jártunk még, és itt az ideje felfedeznünk.

– Ez hirtelen ért. Mikor akartok indulni?

– A Sakuraünnep után.

– Az nemsokára itt van – sóhajtott Sakura. – A házasságotokkal mi lesz?

– Megújítanánk mielőtt elindulunk – szólt Naruto.

– Csak papírral?

– Igen.

– Meddig szándékoztok úton lenni? – nyelt egyet Sakura.

– Nem tudjuk – válaszolták együtt.

– Nagyszerű… Aláírjátok most a papírokat? – nézett fel a fiókból a Hokage.

– Igen – szólt Sasuke. Sakura előkotorta a papírokat, majd a fiúk elé tolta.

– Ez a régi, ez pedig az új – magyarázta. Naruto tollat ragadott, majd aláírta mindkettőt. Sasuke szintén.

– Akkor mi megyünk is. Nem zavarunk – szólt Naruto.

– Miket beszélsz? Ti sohasem zavartok – mosolygott Sakura.

– Mond csak – kezdte Sasuke. – Beszéltél már Leevel a pecsétről?

– Igen, de nem érti miért van erre szükség – sóhajtotta Sakura. – Azt mondta, hogy többre nézlek titeket nála. De nem tévedett. Ti vagytok a legfontosabbak számomra.

– De, Sakura… A családod – kezdte volna Naruto.

– Nekem ti vagytok a családom. Most értettem meg. Amikor elveszítettelek titeket, egy világ omlott össze bennem. Mintha veletek együtt a szívem egy részét is elveszítettem volna – állt fel Sakura. – Mikor visszakaptalak titeket, újra éreztem, hogy van miért élnem.

– Sakura, térj észhez! – morgott Sasuke. – Van egy csodaszép lányod, és egy szerető férjed.

– Yoru maholnap különálló család lesz. Lee… Ő sosincs otthon. Mindig küldetésen van. Ez nem család! - mondta Sakura keserűen.

– Sakura – ölelte meg Naruto a nőt.

– Ha használom a pecsétet, nem lesz furcsa veletek lennem… Értsétek meg! – sírt Sakura. – Ez minden álmom! A hetes csapat!

– Sasuke – fordult hátra Naruto könnyes szemmel.

– Fenébe is – eredtek el Sasuke könnyei is, majd megölelte őket. – A hetes csapat.

– Kérlek… Ne menjetek el nélkülem az útra – szólt Sakura.

– Dehogy is megyünk – szorította meg őket Sasuke.

– A Sakuraünnepen hivatalosan is lemondok. Megkapom a pecsétet, és elválok Leetől.

– Mi? – engedték el Sakurát a fiúk.

– Így lesz a legjobb.

– Sakura… Eldobod az eddigi életed? – szólt rá Sasuke.

– Tévedés… Most kaptam vissza – törölte le a könnyeit Sakura, mire a fiúk elmosolyodtak.

Három nap múlva tartották az ünnepséget. Tsunade nem értette Sakurát, de megtette amit kért. Lee jelenetet rendezett, de Sakurára hagyta a dolgot, majd elment egy hosszú küldetésre. A fiúk is belátták ezzel, hogy Sakurának jobb a férfi nélkül. Sakura megkapta a pecsétet, és lezajlott a válás. Yoru elfogadta édesanyja döntését, mert ő is tudta, Sakura boldog lesz így. A legnagyobb probléma a megüresedett Hokage poszt betöltése volt. Sakura gondolt Kakashira, de nem vállalta. Konohamaru küldetésen volt, Anko pedig kizártnak tartotta, hogy ő legyen a Hokage.

– És ha megvárnánk Konohamarut? – vetette fel az ötletet Sasuke.

– Reménytelen. Még két-három hétig távol lesz.

– Nem találtam senkit – jött oda Tsunade. Mindhármukban ugyanaz az ötlet vetődött fel.

– Mi lenne, ha visszavenné a címet, Tsunade-sama? – adott hangot Naruto a gondolatainak.

– Hogy én? De… Leváltottak.

– Nem számít. Ha én beleegyezek, senkinek nincs beleszólása – szólt Sakura.

– Kérem! – nézett Naruto bociszemekkel a nőre.

– Bah! Mit meg nem teszek! – adta meg magát Tsunade.

– Maga mindig is jobban kormányozta a falut. Tudom, hogy nem voltam jó Hokage. Ha Anko nem segít, az a faluba kerülhetett volna – szólt Sakura.

– Miket beszélsz? – szóltak egyszerre a jelenlévők.

– Ha akkor Naruto Hokage lehetett volna…

– Már nem is akartam! – tiltakozott Naruto.

– Nos, Hokage-sama – hajolt meg Sakura Tsunade előtt. – A távozásunkat már engedélyeztem, és nincs semmilyen papírmunka, kivéve azok jelentéseit, akik még nem tértek vissza a küldetésükről.

– Sakura – nézett Tsunade a lányra lágy szemekkel.

– Ne aggódjon. A legjobb kezekben vagyok. Nomeg… Mégiscsak Hokage voltam – mosolyodott el.

– Kívánom neked, hogy légy boldog. Amikor elveszítettük a fiúkat, eltűnt a mosoly az arcodról. A visszatérésükkel újra annak az élettel teli embernek látlak, mint amikor megismertelek. Maradj mindig ugyanilyen, én kis tanítványom – ölelte magához Tsunade a lányt. – Ti pedig vigyázzatok rá. És egymásra is – engedte el Sakurát, majd a fiúk mellé állva jól megnézte az összképet. – Mintha lenne három gyermekem… – lábadt könnybe Tsunade szeme. – Esküszöm, hogy ha meghallom, hogy valaki egy ujjal is hozzátok mer érni, Hokage és Sannin ide vagy oda, a saját kezemmel fojtom meg, bárki is legyen az! – szorította magához a nő sírva mindhármukat. - Annyira különböztök, és mégis… Annyira illetek egymáshoz. Naruto – pillantott a fiúra –, az én örökmozgó, hiperaktív, melegszívű, szőke fiacskám… Sasuke – nézett a másik fiúra –, az én csellengő, elveszett, hidegfejű lurkóm… És Sakura… – pillantott a zöld szemekbe –, az én lelkes, élettel teli, szelíd leánykám… Gyertek vissza épségben. Érthető?

– Tsunade-sama – suttogták mindhárman.

– Hagyjátok már a samát! És tegezzetek már végre!

– Nem tehetjük… Túlságosan is tiszteljük magát.

– Azzal tiszteltek meg, ha tegeztek. Ezzel még közelebb érezhetlek titeket magamhoz. Kérlek titeket…

– Minden rendben lesz, Tsunade – ölelte meg Sakura a nőt.

– Visszajövünk. Ne félts minket – ölelte meg Sasuke is.

– Igyekszünk minél több emléket hazahozni, hogy elmesélhessük neked – folytatta a sort Naruto.

– Remélem is – engedték el egymást. – Hozzon sok boldogságot nektek a Sakura ünnep.

– Neked is, Tsunade – mondták mind a hárman.

– MINDENKINEK BOLDOG SAKURA ÜNNEPET!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲