Sasuto Rasori I. #3 - Az ítélet még érvényes!

| 2017. június 4., vasárnap

Harmadik fejezet - Az ítélet még érvényes!


– Most hová megyünk? – szólt Naruto.
– Van egy házféleség az erdőn túl.
– Legalább a pántom megvan – suttogta Naruto.
– Legalább életben vagy – szólt Sasuke.
– Ezzel mivel jobb? Elhagytam a falumat. Száz százalék, hogy Missing-ninné nyilvánítanak. Azt sem tudom, most mihez kezdjek.
– De életben vagy és most ez a fontos.
– Sasuke…
– Megérkeztünk – szólt, mire bementek.
– Hű… Nem is rossz.
– Átmenetileg ez lesz az otthonod. Van némi kaja, tiszta törülköző, és ruha – nézett körbe a fekete.
– Remek – mondta Naruto, és nagyot sóhajtva leült a kanapéra. – Most mihez kezdek? – suttogta.
– Ne aggódj… Kitalálunk valamit
– Sasuke?
– Mi az, Dobe?
– Miért mentettél meg? Most már van időnk megbeszélni…
– Már mondtam…
– Nem hiszek neked – állt fel Naruto. – Tudod, mielőtt jöttél volna, épp arra gondoltam, hogy mi lehet veled. Hogy meghalok úgy, hogy nem hozhatom rendbe a kapcsolatunkat. Az is felmerült bennem, hogy még örülsz is a kivégzésemnek, mert így a kötelékünk megsemmisül – nézett ki a szőke az ablakon.
– Hogy gondolhatsz ilyeneket? Mikor megtudtam, azonnal jöttem, hogy megmentselek! – rivallt rá a fekete.
– Igen? Akkor miért mondtad, hogy csak azért mentettél meg, mert…
– Mert te vagy a legjobb barátom…
– Hm?
– Azért mentettelek meg, mert te vagy a legjobb barátom. Nem hagyhattam, hogy meghalj! – szólt Sasuke. – Most boldog vagy?
– Nagyon – szólt Naruto mosolyogva. – Azt hittem, hogy utálsz.
– Nem utállak, csak…
– Csak?
– Semmi – szólt Sasuke, majd leült a kanapéra. Naruto mellé.
– Miért nem beszélsz soha magadról? Ha nem ismer senki, akkor hogy barátkozzanak veled?
– Senki sem értene meg… Akkor minek?
– Csak próbáld meg. Senki nem fog elfordulni tőled csak azért, mert önmagad vagy.
– Ezt pont te mondod…
– Igen én! Láttad Sakura arcát, amikor megjelentél, és megmentettél? – kérdezte Naruto, mire Sasuke bólintott.
– Az nem csak azért volt, mert te megjelentél, hanem azért is, mert örült, hogy megmentettél.
– Mi van?
– Mikor az ülés előtt bejött hozzám Tsunade, azt mondta, hogy mindent meg fog tenni, hogy segítsen nekem, és hogy nem hagyja, hogy megöljenek. Majd az ülés után Sakura is bejött hozzám. Hozta a hírt, hogy halál a büntetésem. Én mondtam neki, hogy megérdemlem.
– Deho-
– A fejemhez vágta, hogy nem olyannak ismert meg, aki ilyen könnyen feladja, és hogy ne várjam tőle, hogy Ő is így tegyen. Azt mondta, hogy harcolni fog értem, és nem engedi, hogy kivégezzenek.
– Sakura ilyet mondott?
– Ahamm. Tudod, már sokkal jobban kijövünk egymással. Olyan mintha… nem is tudom.
– Szereted őt? – kérdezte Sasuke egy kicsit furcsán.
– Igen – mosolygott a szőke.
– Értem – sütötte le a fejét.
– Nekem sosem volt testvérem, és most olyan, mintha lenne egy – nevetett Naruto.
– Testvér? Én azt hittem…
– Neem. Sakura Leet szereti. Már az összeköltözésen is gondolkodnak – mosolygott Naruto. – Sok jóból kimaradtál…
– Lehet.
– Legalább megszerezted azt az erőt, amire vágytál?
– Hogy?
– Elérted a célod?
– Ez most miért érdekel? – kérdezte Sasuke.
– Mert a barátom vagy.
– Hát… Sokat kell gyakorolnom. Orochimaru elég kemény edző – vágott be egy fintort.
– Sokat fejlődtél.
– Úgy gondolod?
– Igen… De szerintem ezt Konohában is el tudtad volna érni. Mellettünk…
– Nem vagy éhes?
– Minden más lett volna, ha akkor nem mész el.
– Megyek és csinálok valamit enni – mondta Sasuke majd felállt.
– Miért tereled a szót? – szólt Naruto.
– Én csak… Éhes vagyok.
– Nem értelek – szólt Naruto, és elnyúlt a kanapén.
– Csinálok neked is – szólt a fekete majd a konyhába ment.
– Miért nem mondod el mi bánt? Miért kell mindent kihúzni belőled? – gondolta a szőke.


– Nos… Mivel Naruto Uzumaki ismeretlen körülmények között megszökött, és elhagyta Konohát, Missing-ninné nyilvánítom.
– Ez várható volt – suttogta Tsunade az orra alatt.
– Ám a büntetés még mindig áll. Konoha törvényei szerint, ha visszatér, akkor végrehajtható az ítélet.
– Várjon! – szólt Tsunade. – Konoha törvénykönyve kimondja, hogy a büntetés két év elteltével érvénytelen!
– Ez igaz, Hokage-sama. Ha Naruto az után tér vissza, hogy a büntetés elveszti érvényességét, és nem fogjuk el addig, az ítélet érvénytelen.
– Köszönöm! – szólt Tsunade és boldogan hagyta el a termet.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲