Sasuto Rasori III. #7 - Kettős esküvő

| 2017. június 4., vasárnap

Hetedik fejezet - Kettős esküvő

Két hónap telt el. Mindenhol nagy sürgés–forgás volt, ugyanis esküvőre készültek. Nem is akármilyenre, hanem kettős esküvőre. Lee elveszi Sakurát, Shikamaru pedig Inót.

– Lee! Ugye nem akarsz elkésni? – igazította meg Sakura az esküvői ruháját, ami fehér volt, rózsaszín virágokkal.

– Dehogy is! Már mehetünk! – mosolygott Lee előlépve a szobából. Fekete szmoking volt rajta, sötétzöld nyakkendővel.

– Akkor jó – karolt bele a rózsaszínhajú a fiúba, majd kiléptek a házuk ajtaján. Minden rendben ment, ám Inóéknál nem ment minden simán.

– NARA SHIKAMARU!!! – ordított Ino a ház elől. – Szedelőzködj már! El fogunk késni!

– Nyugalom, Ino! – kiáltott ki a Nara fiú a fürdőszobából.

– Nyugalom? AZ ESKÜVŐNKRE KÉSZLÜNK TE IDIÓTA! – morgott a szőke, majd idegesen dobbantott egyet a lábával.

– Ezek a nők – suttogta Shikamaru, majd megigazítva nyakkendőjét, kilépett a fürdőből. Mikor megjelent a bejáratnál, egy felettébb dühös Inót pillantott meg gyönyörű fehér menyasszonyi ruhába.

– Shikamaru! – hisztizett. – Miért nem tudsz időben elkészülni? Ha ennyire nem érdekel az esküvő… Bah! Nem is tudom miért is megyek hozzá egy ilyen…

– Ilyen? – lépett a barna közelebb. – Egy ilyen mihez Ino? Egy ilyen ökörhöz, aki képes téged szeretni? – szólt a barna fiú szerelmes szemekkel.

– Én – sóhajtott Ino.

– Mit akartál mondani? – kérdezte a Nara fiú, majd megcsókolta Inót.

– A fene essen beléd Shikamaru, hogy mindig leveszel a lábamról – csókolt vissza szerelmesen a lány, majd kart–karba öltve elindultak. Sasuke és Naruto már útra készen álltak az ajtónál. Sasuke fekete szmokingot viselt, sötétkék nyakkendővel, Naruto pedig ugyanezt csak narancssárga nyakkendővel párosítva.

– Mehetünk? – kérdezte Naruto, mire Sasuke bólintott, és elhagyták a házat. Elkezdődött a ceremónia.

– Azért gyűltünk össze, hogy tanúi legyünk ahogy eme két pár örök hűséget fogad egymásnak – kezdte Tsunade a beszédet.

– Rock Lee. Elfogadod–e Haruno Sakurát, hites feleségedül, jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban és szegénységben, míg a halál el nem választ?

– Elfogadom – mosolygott Lee.

– Haruno Sakura. Elfogadod–e az itt megjelent Rock Leet hites férjedül, jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban és szegénységben, míg a halál el nem választ?

– Igen – szólt Sakura. Tsunade a másik irányba fordult.

– Nara Shikamaru. Elfogadod–e Yamanaka Inót, hites feleségedül, jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban és szegénységben, míg a halál el nem választ?

– Igen – mosolygott Shikamaru Inóra nézve.

– Yamanaka Ino. Elfogadod–e az itt megjelent Nara Shikamarut hites férjedül, jóban, rosszban, egészségben, betegségben, gazdagságban és szegénységben, míg a halál el nem választ?

– Elfogadom.

– Gyűrűváltás következik – jelentette be Tsunade, majd Hinata és TenTen berohant a gyűrűkkel.

– Szeretlek – suttogta Lee, majd Sakura ujjára húzta a gyűrűt.

– Én is téged – mondta Sakura, miközben ráerőszakolta a gyűrűt Lee ujjára.

– Mindörökké – szólt Shikamaru, miközben Ino ujjára csúsztatta a karikagyűrűt.

– Mindörökké – mosolygott Ino, majd ő is rátolta a Nara fiú ujjára házasságuk jelképét.

– Mostantól házastársakká nyilvánítom eme két párt. Megcsókolhatjátok egymást – szólt Tsunade. Lee és Shikamaru gyengéden megcsókolták újdonsült feleségüket, mire mindenki tapsviharban tört ki.

– Valami baj van? – kérdezte Sasuke Narutóra pillantva.

– Nem… Csak eszembe jutott a miénk.

– Ha szeretnél még egy esküvőt, akkor…

– Neem… Nem szükséges. Papírok nélkül is szerethetlek nem igaz? – fordult el Sasuke.

– Sasuke? – fordította maga felé a feketét, majd kicsit hátrahőkölt meglátva Sasuke könnyes szemeit.

– Nee, Sasuke… Ne sírj – vonta magához a szőke a szerelmét. – Ha te szeretnél még egy esküvőt, akkor benne vagyok…

– Nem az a baj… Csak…

– Semmi baj… Itt vagyok…

– Én – szipogta Sasuke. Naruto felemelte Sasuke állát, majd mélyen megcsókolta. – Tudom… Én is téged – nézett Naruto a fekete szemekbe. Sasuke elmosolyodott, majd mikor vége lett a ceremóniának, mindketten elhagyták az épületet…

– Gyere, menjünk le a partra – szólt Naruto, majd magával húzta a feketét. A parton leült egy fa alá, Sasuke pedig az ölébe feküdt. A szőke simogatni kezdte Sasuke fejét, majd megszólalt.

– Sasuke… Kérlek ne okold magad…

– Hogy? – nézett fel a fekete, aki eddig csukva tartotta a szemeit.

– Ne okold magad azért ami történt. Nem akarlak szenvedni látni. Élek, és ez a fontos.

– Naruto…

– Azóta vagy ennyire érzelgős, amióta történt velem az a baleset – szólt Naruto. – Szeretlek, ezen semmi sem változtat, de én szeretném visszakapni a régi Sasukét.

– A régi Sasukét akarod? Dobe – szólalt meg Sasuke. Naruto lehajtotta a fejét. A fekete azt hitte megbántotta a szöszit, és épp szólni akart, de Naruto megelőzte.

– Nem azt a Sasukét… Hanem azt, akihez hozzámentem – emelte fel a szőke a fejét.

– Naruto…

– Csak veled akarok lenni. Úgy, hogy boldogok legyünk. Nem számít mi történt, amíg ellettem vagy, semmi sem érdekel – mosolygott Naruto.

– Én csak nem akarlak szenvedni látni – szólt a fekete.

– Sasuke… Úgy nézek ki mint aki szenved? Boldog vagyok. Nincs semmi bajom és mellettem vagy. Kell ennél több? – nézett komolyan a szerelmére. Sasuke elmosolyodott. – Szóval azt a Sasukét akarod, akihez hozzámentél? – húzta Sasuke perverz mosolyra a száját.

– Igen – mosolyodott el Naruto.

– Akkor visszakapod – szólt a fekete majd felemelkedett, és ölbe vette Narutót. Aztán hazaindultak.

– Igen… Azt akarom, hogy mellettem légy, Naruto. Mert nélküled az életem semmit sem ér. Ott, a halálos ágyadnál éreztem igazán azt, amit te éreztél amikor elhagytalak. Ez nem fog többé bekövetkezni. Nélkülem sehová nem engedlek el, hogy nehogy újra bajod essen – gondolta Sasuke. – Tudnod kell, hogy most már teljesen megbízok benned, és tudom, hogy te vagy az egyetlen ember akivel leélném az életem. Akármennyi maradt is hátra. Örökké boldognak akarlak látni, és veled örülni. Minden percet veled akarok tölteni, kárpótlásért azért az időért, amit elvettem magunktól mikor Orochimaruhoz mentem. Nem… Ez nem egy ígéret. Ez egy döntés. Egy döntés, amiben minden porcikám teljesen biztos. Kész vagyok az életemet áldozni érted ha szükség van rá. Ezt jelenti a szerelem. Mika-san adott nekem egy olyan lehetőséget, amit nem hagyok veszni hagyni. Mert tudom, hogy megértette az érzéseimet, és azzal hogy megmentett téged, rám bízott téged, hogy vigyázzak rád, szeresselek, és megóvjalak mindentől. Tudatni akarom veled, hogy rám mindig számíthatsz. Azért mert szeretlek, a legjobb barátom vagy, mert együtt osztoztunk a magányban, és mert ismerem az egész lényedet. Megértelek, és teljesen átérzem minden fájdalmadat. És mert köszönöm, hogy nem hagytál elveszni a sötétségben. A sötétségben, melyből talán soha nem jöttem volna vissza. De a te fényed beragyogta lelkemet, és végre megértettem, hogy miért is élek. Azért, hogy melletted legyek. Mert te vagy a fény az életemben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲