Nővéremnek anyáknapjára (2017)

| 2017. május 21., vasárnap

Nővéremnek anyáknapjára (2017)


Aznap, mikor találkoztunk, nem is tudhattuk még,
mily fontos is lesz majd, e testvéri kötelék.
Mikor először kezedbe fogtál, tudtad-e azt,
hogy te leszel, ki rügyemből virágot fakaszt?
Nem csak a nővérem, hanem a barátom is lettél,
sőt, sokszor olyan, mintha az Édesanyám lennél.
Köszönöm mindazt, mit eddig értem tettél,
s hogy életem útján mindig mellettem lehettél.
Örülök, hogy a Húgod vagyok, ehhez kétség sem fér,
s büszke is vagyok Rád, én drága Nővérkém.
Ígérem jóvá teszem, tudom, sokat hibázom,
még ha nem is sikerül, de biztos megpróbálom.
Légy hát boldog, hiszen az élet sok jót ígér,
mert csodás anya vagy, és fantasztikus testvér.

S csak remélhetem, hogy egyszer olyan lehetek, mint Te.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲