Életképek

| 2017. május 21., vasárnap

Életképek

A szürke táj, úgy húzódik végig a tájon, mint egy hullám.
Egy hullám, ami talán sehol sem ér véget. 
Tél van.

Lelkemben megannyi érzelem dulakodik, mintha ki akarnának törni onnan. Úgy érzem majd' megszakad a szívem.
Egyedül vagyok.

Hallom a környezetemben lévő készülékek működését jelző zajokat, és elgondolkozom:
Vajon hol rontottam el?
Igyekszem visszanyelni feltörekvő könnyeimet, bár azt sem tudom pontosan miért is akarnak előbújni.
Fáj. Iszonyúan fáj.

A mellkasomhoz kapok, és hozzászorítom a tenyeremet. Talán enyhül majd.
De nem.

Csak még jobban fáj. Hirtelen arra eszmélek, hogy forróságot érzek az arcom két oldalán.
Kicsordult a könnyem.

Forróságát nyomonkövetem egészen az államig, majd mint aki szabadulni készül, a földre pottyan és beivódik a szőnyegbe.
Egyedül vagyok.

Hátamon borzongó hideg fut végig, könnyem pedig potyognak. Egyik a másik után.
Fázom.

Talán a lelkem üressége az, amitől fázom. Egy lassú mozdulattal letörlöm a könnyeim, miközben magamban egy szomorú dallamot hallok.
Megremegek.

A dallam a szívemig hatol, felmelegítve minden egyes porcikámat. Csak követem a dallamot, miközben könnyeim potyognak.
Felzokogok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲