Ha szeretetre vágysz #11 - Ahol a virágok nyílnak

| 2017. május 22., hétfő

Tizenegyedik fejezet - Ahol a virágok nyílnak

Sasuke odabent a sötétben hirtelen fényt látott. Elindult kifelé. Mikor kiért megpillantotta Kanaét aki aggódva nézte a sebeit. Sasuke ámulva nézte szerelme szemét.
– Sharingan? – mondta Sasuke meglepődve.
– Majd elmondom – szólt Kanae, és megölelte Sasukét.
– Sajnálom, hogy szó nélkül mentem el…
– Nem gond… Tényleg.
– Honnan tudtad, hogy itt vagyok? – kérdezte Sasuke a karján lévő sebet fogva.
– Egy kis segítséggel – mondta és a hasára tette Sasuke kezét.
– Hogy? Tényleg…
– Igen tényleg… Innen van a sharingan is – szólt, és megcsókolta Sasukét.
– Jól vagy? – kérdezte Kanae aggódó arccal.
– Persze – szólt.

– Szóval erről van szó… Kanae és Sasuke… Egy pár? Grr – gondolta Itachi. – Hé! Még mindig itt vagyok! – ordított és Kanaéra támadt. Kanae épp ellentámadásba kezdett volna, de Sasuke rátámadt Itachira.
– Nem engedem, hogy bántsd őket! – kiáltotta Sasuke. – CHIDORI!
Ám Itachi gyorsabb volt Sasuke sebei miatt, így kitért, és Sasuke oldalába fúrt két kunait. A fiú rögtön összeesett.
– Sasuke… SASUKE! – ordított Kanae, és a kezéből egy hatalmas sugárnyalábot küldött Itachira. Aki nem tudott kitérni előle. Semmivé lett. – Sasuke!!! – kiáltott Kanae, és odarohant a szerelméhez. – Sasuke… Tarts ki – szólt könnyes szemmel.
– Ka…na…e… Annyira…sajnálom…De… Boldog vagyok… hogy… te… és… a gyermekünk él…
– Ne beszélj bolondokat! Rendbe fogsz… jönni… Meglátod – csuklott el Kanae hangja, és könnyei Sasuke mellkasára hulltak.
– Szeretlek… Kanae… Légy boldog.
– Nem… Nem engedlek! Hallod? Nem! Nélküled nem tudok élni! Ne add fel!
– Sajnálom Kanae… Már… nincs…hozzá erőm – mondta Sasuke, és lecsukódott a szeme.
– NE! SASUKE! – ordította Kanae és hirtelen egy virágos réten találta magát. Körülnézett. Tekintete Sasukét kereste. Megállt, és lehajtotta a fejét. Sírt. Ám akkor érezte, hogy két kar fonódik köré. Megfordult, és Sasuke állt ott.
– Sasuke! – kiáltotta Kanae, és megölelte Sasukét.
– Jól vagy? Azt hittem… Azt hittem…
– Jól hitted – suttogta Sasuke.
– Mi?
– Ez a szellemvilág mezsgyéje.
– Akkor… hát… tényleg elveszítettelek? – mondta Kanae, és szemébe könnyek gyűltek.
– Nem… nem veszítettél el… De el kell válnunk. De én várok rád. Ha neked is eljön az idő, együtt leszünk. De kérlek… ne ontsd ki az életed. Ne öld meg magad.
– Sasuke… Én… Nem akarom, hogy elmenj! Vissza foglak hozni.
– Nem tudsz.
– Meg fogom próbálni! Nem veszíthetlek el! És a gyermekünk? Neki mit mondok majd??
– Az igazat… Hogy a szülei szerették egymást, de a sors közbeszólt. Ennek így kellett lennie,
– A fenéket kellett így lennie! Itachi miatt van minden! Mondd… miért támadtál rá?
– Ha nem támadok, akkor neked esik bajod…
– Sasuke… én… hiányoztál – suttogta Kanae, és megölelte a szerelmét.
– Te is nekem – mondta Sasuke és megcsókolta Kanaét.
– Most már ideje menni – szólt egy feketeruhás alak a távolról. – Már túl sokat búcsúztok.
– Ne szólj bele! – kiáltott Kanae könnyes szemmel. – Te meg ki a fene vagy?
– Ő a halál angyala – szólt Sasuke.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲