Ha szeretetre vágysz #9 - Hol van Sasuke?

| 2017. május 22., hétfő

Kilencedik fejezet - Hol van Sasuke?

Másnap hajnalban, úgy fél négy tájban:
Sasuke felöltözött, és magához vette a felszerelését. Felkötötte a pántját, és egy puszit nyomott szerelme ajkára. Kanae álmában elmosolyodott és motyogott.
– Sasuke… Szeretlek – suttogta és az oldalára fordulva aludt tovább.
– Sajnálom, de el kell mennem… Amint tudok, visszajövök. Én is szeretlek – suttogta és elindult a Kapuhoz. Kakashi már várta.
– Kanae még alszik – szólt Sasuke, mintha tudta volna, hogy Kakashi ezt akarja kérdezni.
– Rendben – szólt Kakashi. – Itt van a vakcina. Menj egyenesen Északra. Aztán fel a hegyekbe. Ott lesz egy faház. Abban él a remete… Vigyázz az úton, és maradj észrevétlen – szólt Kakashi. – Hosszú az út.
– Rendben.
– Sok szerencsét…
– És mi lesz Kanaéval? Biztosan keresni fog. Nem hagytam neki levelet…
– Jól tetted. Majd elintézem. Nem lesz baj.
– Rendben. Sietek vissza – szólt, és elindult a hegyek felé.
– Remélem nem lesz baja – gondolta Kakashi.
Reggel hét körül:
Kanae ébredezett. Kissé rosszul érezte magát. Hányingere volt, és fájt a feje.
– Be kellene néznem Tsunadéhez… Hátha ad valamit – gondolta Kanae, és kinyitotta a szemét. Oldalra fordult, tekintete Sasukét kereste. Kiment a konyhába, de Sasukét nem találta. Sem a fürdőben, sem az emeleten.
– Hová mehetett ilyen korán? – gondolta Kanae és felöltözött. Útja a Hokage irodába vezetett.
– Jó reggelt Tsunade-sama – köszöntötte Kanae a Hokagét.
– Jó reggelt – szólt Tsunade. – Mit mondok neki ha Sasukéről kérdez? – gondolta Tsunade. – Mi járatban? 
– Én csak szeretném ha megvizsgálna – kezdte Kanae a fejét fogva. – Borzaszóan fáj a fejem és hányingerem van.
– Oh. Gyere elmegyünk a rendelőbe – szólt Tsunade fellélegezve.A rendelőben a vizsgálatok után:
– Nem vagy megfázva, és nem kaptál el semmilyen vírust – szólt Tsunade. – Hacsak… Gyere! 
Tsunade elvégeztetett Tsunadéval egy terhességi tesztet.
– Jól gondoltam – szólt Tsunade, és kiment a rendelőből.
– Valami komoly? – kérdezte Kanae aggódva.
– Komolynak komoly, de szerintem örülni fogsz neki – szólt Tsunade mosolyogva.
– Hm?
– Gratulálok, Kanae… Hamarosan anya leszel – szólt Tsunade.
– Mi? – döbbent le Kanae. – De hisz… ez csodálatos!! – örvendezett.
– Nos… Semmi egyéb bajod nincs… Boldog vagyok, hogy én gratulálhatok először – mondta Tsunade.
– Köszönöm! Most megyek! Még sok dogom van! És… El kell mondanom Sasukénak is! – mosolygott Kanae.
– Értem… Nos akkor nem is tartalak fel – szólt Tsunade mosolyogva, de eszébe jutott, hogy Sasuke küldetésre ment, és csak egy hét múlva jön vissza.
– Majd Kakashi kitalál valamit – gondolta Tsunade.
Kanae boldogan ment haza, hogy Sasukénak elmondta a nagyszerű hírt. De Sasuke nem volt sehol.
– Még nincs itthon? Hol lehet? – gondolta Kanae. Tekintete aggodalmat sugárzott. – Remélem nem esett baja – gondolta Kanae és kirohant. Kint Kakashiba ütközött.
– Üdv Kanae! – mosolygott Kakashi.
– Üdv… Mondja… Nem látta Sasukét? El kell neki mondanom valamit…
– Igen? És micsodát?
– Sasukénak és Nekem gyermekünk lesz – mosolygott Kanae, majd ismét visszatért az aggodalma.
– Nahát! Gratulálok! – szólt Kakashi, és megölelte Kanaét.
– Köszönöm… Nem látta Sasukét? Reggel mikor felébredtem nem volt otthon, és most sincs sehol… Nagyon aggódom érte…
– Nos – szólt Kakashi. – szerintem most már elmondhatom… Legalább neki… Szegény nagyon aggódik – gondolta. – Mondanom kell valamit…
– Menjünk hozzám… Egy kávé mellett megbeszéljük – szólt Kanae.
Kanae csinált két kávét.
– Nos? Tudja hol van Sasuke?
– Igen tudom… Elment…
– Mi? Hová?
– Küldetésre.
– Nem is szólt.
– Igen… Mert nem engedtem neki. Ő akart…
– Ezt nem értem.
– Nos… Egy titkos küldetésre kellett mennie, és ezért nem szólhatott – mondta Kakashi.
– Értem… És mikor jön vissza?
– Egy hét múlva. De ahogy ismerem, már hamarabb itt lesz.
– Egy hét? – mondta Kanae. arca szomorúságot, és csalódottságot tükrözött.
– Igen… Úgy tűnik… kicsit később fogja megtudni, hogy apuka lesz. És sajnálom, hogy nem szólhatott.
– Nem gond.  Tényleg…
– Rendben… Akkor én megyek is.
– Viszlát.
– Jaj csak ne essen baja… Egyedül…
Sasuke már órák óta ballagott. Hol futott, hol sétált. De nem állt meg. Mihamarabb haza akart menni. Az egész nap eltelt. Sasuke ballagott, Kanae agyon aggódta magát Sasuke miatt, Sakura Shiorit nyugtatta, Naruto… csak evett, meg evett, és… 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲