Ha szeretetre vágysz #2 - A találkozó

| 2017. május 22., hétfő

Második fejezet - A találkozó


Sasuke már hatodszor kopogott Naruto ajtaján.
Megelégelte és bement.
– Dobe!!!! Naruto!! Ébredj már fel – költögette.
– Sa… Sasuke? – mondta Naruto alig hallhatóan, és felült. – Mit keresel te itt? – kérdezte a szemét dörzsölve.
– Usoratonkachi… El akarsz késni a találkáról?
– Mi?? Már annyi az idő?? – kiálltott Naruto, és hipp-hopp felöltözött.
– Menjünk – szólt Sasuke, amit Naruto egyáltalán nem hallott. Ugyanis szélsebesen szaladt a megbeszélt helyre.
– Dobe! Lassíts már!! – kiáltott Sasuke, és Naruto után szaladt.

A Hokage műnél:
Mindenki jelen volt. Csak Naruto, Sasuke, és Kanae hiányzott.
Miután Narutóék is befutottak, lassan Kanae is megérkezett.
– Bocsánat a késésért, de eltévedtem út közben. Pedig korán elindultam – mentegetőzött Kanae.
– Ugyan… Mi is csak most értünk ide – szólt Naruto.
– Akkor jó. Kanae Akane vagyok – mutatkozott be.
– Ino Yamanaka.
– Kiba vagyok. Ő meg itt Akamaru – mutatott a szőrcsomóra.
– Nara Shikamaru.
– Hyuuga Hinata.
– Hyuuga Neji.
– Akamichi Chouji.
– Rock Lee
– Ten Ten vagyok.
– Nagyon örülök… Akkor ti vagytok a másik két csapat?
– Igen… Kurenai-sensei és Asuma-sensei a csapatvezetőnk – mondta Shikamaru.
– Értem. Úgy látom erősek vagytok…
– Miből gondolod? – kérdezte Ino.
– Hyuuga Hinata, és Hyuuga Neji. A Byakugan használói. Hyuuga képesség. Lee, elég edzett vagy… Te Taijutsut használsz. Jól mondom? – kérdezte Kanae.
– Igen – mondta Lee.
– Naruto, te Junchuuriki vagy… Mégpedig a Kyuubié. Elég nagy erő kell a visszatartásához. Sasuke, neked az Uchiha klánból adódóan Sharinganod van, és tűz elemű jutsuid.
– Sokat tudsz – mondta Sasuke.
– Igen… Informálódtam. Nem akartam teljesen ismeretlen helyre jönni.
– A Kyuubit honnan tudtad? – kérdezte Naruto lehangolva.
– Ismerem Konoha történelmét valamennyire. Ne értsétek félre… Én nem nézek le senkit.
– Nem? – kérdezte Naruto felvidulva.
– Dehogy is! Tisztellek mindannyitokat. Örülök, hogy ide jöttem, és nem a Ködbe…
– Ködbe?!
– Igen… Oda akartak küldeni a szüleim, de nem hagytam magam. Az egy romlott hely… Ahogyan Kisame is az.
– Kisame!? – suttogott Sasuke.
– Igen… Ismered?
– Meghallotta – gondolta Sasuke. – Nem… csak hallottam róla. Elég sokat és szörnyű dolgokat.
– Akkor bizonyára az Akatsukiról is hallottál. Na de ezt most hagyjuk… Nem akarom elrontani a kedvemet – mondta Kanae kicsit merev tekintettel, de aztán újra elmosolyodott.
– Későre jár… nekünk haza kell mennünk – mondta Shikamaru, és a többiekkel elindultak hazafelé.
– Nekem is mennem kell. Holnap küldetés. Ki kell pihennem magam. Sziasztok – szólt Saskura és elindult.
– Én meg éhen halok – szólt Naruto. – Még benézek Ichirakuhoz – szólt Naruto és ő is elindult.
– Ketten maradtunk – állapította meg Kanae.
– Hn. Mondd csak… Honnan tudsz ennyit?
– Hm… Mondtam. Jól informált vagyok – mondta Kanae.
– Úgy értem az Akatsukiról, és Kisaméről.
– Volt néhány összetűzésem az Akatsukisokkal. Főleg Deidarával.
– Akkor gondolom Itachival is találkoztál már – mondta Sasuke.
– Igen… elég ijesztő egy alak. Szerencsére csak egyszer harcoltam vele. Nem mintha félnék… Csak van benne valami. Valami ijesztő, amitől kiráz a hideg.
– Tudom miről beszélsz – suttogta Sasuke.
– Ha suttogsz, akkor is hallom – mosolyodott el Kanae. – Kitűnőek az érzékszerveim.
– Hn. Na én mentem. Vigyázz az úton.
– Hm? Vigyázzak?
– Sosem lehet tudni – mondta Sasuke, és hazament. Kanae megvonta a vállát, és ő is hazament aludni. Mi tagadás, elég fáradt volt a hosszú út után.
Naruto még evett egy adag rament, és ő is hazament aludni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲