Ha szeretetre vágysz #4 - Az átváltozás titka

| 2017. május 22., hétfő

Negyedik fejezet - Az átváltozás titka


Sasuke keresett egy barlangot. És lefektette Kanaét. A sebe még vérzett, de nem törődött vele.
Kanae kinyitotta a szemét.
– Sasuke… Annyira sajnálom. Ennek… nem kellett volna megtörténnie – mondta és Sasuke sebére nézett.
– Mi történt? – kérdezte Sasuke.
– Elmondom, csak előbb ellátom a sebedet.
– Nem súlyos.
– De igen az – suttogta Kanae. – Hatástalanítanom kell a mérget.
– Mérget?
– Igen… annyira sajnálom – mondta. – De rendbe hozom – mondta Kanae, és levette Sasuke felsőjét.
– Mit csinálsz?
– Ellátom a sebedet – mondta, majd ráharapott a nyelvére, és a vért Sasuke sebére folyatta. – Egy kicsit égni fog, de rendbe jössz. 
– Hn… Mégis mi történt veled?
– Átváltoztam – mondta miközben bekötötte a sebet. 
– Te is Jinchuuriki vagy?
– Nem… ez más. Ez a természetemből fakad. A Younin vérből.
– Younin?
– Igen… Nindzsa szellem. De én csak félig vagyok az. És így átváltozok ha dühös vagyok. Olyan régóta csinálom azt a főzetet amivel megszűntehetem, de még nem tökéletes. Tsunade-sama azt mondta hogy segít. Én nem gondoltam, hogy Kisame idáig követ. 
– Értem… Szóval a Köd falunak kell az erőd.
– Igen. De én nem akarom. El akarom pusztítani. Még az a szerencsém, hogy ha valakit megtámadok az átváltozásomkor, meg tudom gyógyítani ha visszaváltozok.
Tudod a méreg ami a testemben van, amikor átváltozom, halálos. De a véremmel hatástalanítom. 
– A véred az ellenszer?
– Úgy valahogy. Nem volt jó ötlet Konohába jönni… Én… nem akarok bántani senkit! De nem tehetek ellene, csak a főzettel. Az is kockázatos. Mert meghalhatok, ha a szervezetem nem fogadja el. De muszáj! Nem hagyhatom, hogy bántsak másokat! Ilyenkor a testem nem engedelmeskedik. Csak az segít, ha megnyugszom.
– Akkor ezért mosolyogsz mindig.
– Ezért is. Meg feledteti a fájdalmat amit érzek. Magány, Szeretethiány… Addig szeretnek, amíg meg nem tudják ki vagyok… aztán mindenki elfordul tőlem.
– Ne légy szigorú magadhoz. Nem a te hibád…
– Igaz… De felelősséggel tartozom a tetteimért. 
– …
– Jobb ha visszamegyünk Konohába. A nyakéket már úgysem találjuk meg.
– Igaz… Akkor menjünk.
– A sebed… fáj még?
– Nem… jól vagyok.
Kanae csak bólintott, és elindultak.
Mikor visszatértek Konohába, egyenesen a Hokage irodába mentek.
– Ti is megérkeztetek? – kérdezte Kakashi.
– Igen… de nem találtuk meg a nyakéket – szólt Sasuke.
– Már megtalálta a Tulajdonos. A Hokage emlékműnél – nevetett Kakashi.
– Akkor jó. Én most megyek – szólt Sasuke és elindult.
– Várj! Megyek én is! –  kiáltott Kanae, és Sasuke után rohant.
– Kíváncsi vagyok mi történt… Vajon igaza volt Tsunadének abban hogy nekik együtt kell dolgozniuk? – gondolta Kakashi.

– Várj, Sasuke!
– Hm??
– Este… eljössz Shikamaru bulijára?
– Nem tudom. Miért?
– Csak azért kérdezem, mert akkor mehetnénk együtt… Még nappal is eltévedek. Lehet, hogy este oda se találok… Még nem ismerem Konohát – mondta Kanae.
– Értem. Akkor este 6-kor legyél a házad előtt – mondta Sasuke és hazaindult.
– Oké! És köszönöm! – kiáltott utána Kanae.
Sasuke csak intett egyet, és eltűnt a házak között.
– Legalább sikerült elhívnom – gondolta Kanae és elindult a háza felé.
Pár méterre a házától találkozott Narutóval.
– Nahát! Ti is visszatértetek? Hogy ment a küldetés? – nevetett Naruto.
– Nem a legjobban… Nem találtuk meg a nyakéket, és mikor visszajöttünk, Kakashi-sensei elmondta hogy a tulaj megtalálta az emlékműnél. És nektek?
– Jól! És még az egyik barátommal is találkoztam. Gaarával. Suna Kazekagéjával.
– Az nagyszerű!
– Az… Este eljössz a bulira? – kérdezte Naruto.
– Igen ott leszek.
– Ne kísérjelek el?
– Köszönöm nem… már van aki elkísér – mondta Kanae. – Bocsika, de mennem kell. Nagyon fáradt vagyok, és még készülődnöm kell. Este találkozunk! – mondta Kanae és hazament.
– Oké, szia – mondta Naruto. – Vajon ki kíséri el? – gondolta Naruto és hazament.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲