Legbelül, sírni tudnék by Senna Rowen Snape

| 2018. március 10., szombat
Legbelül, sírni tudnék by Senna Rowen Snape



Cím: Legbelül, sírni tudnék
Kategória: Anime, Naruto
Műfaj: Romantikus, Dráma
Szereplők: Haruno Sakura, Hyuuga Hinata, Uchiha Sasuke, Uzumaki Naruto,
Figyelmeztetések: shounen-ai
Fejezetszám: 2Befejezett: igen - Korhatár: R-12

Ismertető:

Két fejezet, két esküvő, két ember, egy érzés. Fájdalom. Az egyik fejezet Naruto esküvője Sasuke érzéseivel, a második fejezet Sasuke esküvője Naruto érzéseivel. És az elvesztés fájdalma.

„Voltak dolgok, amiket el akartam mondani neki. De tudtam, hogy ezzel fájdalmat okoznék. Úgyhogy eltemettem őket, és hagytam, hogy nekem okozzanak fájdalmat.”

Idézet „Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és írtó közel” című művéből.

http://sennadream.blogspot.hu/search/label/Álom és valóság

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

▲Tetejére▲